NIKMAT ALLAH

NIKMAT ALLAH
NIKMAT PENCIPTAAN

Tuesday, August 6, 2019

DIBETIC DAN BACAAN GULA BERPISAH TIADA

Assalamualaikum
Rabu 7 Ogos 2019
6 Zulhijjah 1440H

Alhamdulillah..syukur saya dapat menulis blog...selepas merujuk seorang kawan pensyarah UITM..yang IT savvy...

Rupanya menulis blog menerusi handphone pun boleh..naive nenek ni..

l want to share a surprising news today..bangun pagi untuk sahur saya cuba check bacaan gula...terkejut bila terpampang nombor 5.0.happiness tak terkata sebab dah lama saya merindui bacaan ini...5-6 tahun ada lah...

Kawan baik saya tanya..apa yang saya dah lakukan...jawabnya NO SUGAR..dah tiga minggu..dan intermitten fasting...ini saya belajar dari you tube..

Semoga berkekalan sihat sebab sekarang saya sedang merawat slip disc tulang belakang kesan jatuh Oktober tahun lepas..di nasihat operation saya pilih terapi...Macam2 cara saya cuba termasuk berbekam..sekarang sedang beratur menunggu rawatan CeraGem tiap pagi..40 minit treatment...baring di katil berinfra red rays..ok juga..ala kulli hal Alhamdulillah..thumma Alhamdulillah

No comments:

Post a Comment