NIKMAT ALLAH

NIKMAT ALLAH
NIKMAT PENCIPTAAN

Monday, December 28, 2020

SWAB KE SWAP

 BismillahirRahmanirRahim

Assalamualaikum warahmatullahi Wabarakatuh

Isnin 28 Disember 2020/ 13 Jamadil Awal 1442H


Alhamdulillah..tahun 2020 akan meninggalkan umat manusia yang mengharapkan keadaan memulih dalam semua aspek kehidupan.  Namun indikasi peningkatan kes Covit 19 berkata sebaiknya di Mana PKP di lanjut hingga 14 Januari 2021.

Samb...30 Disember

Esok hari terakhir tahun 2020..semoga Allah berkati jatuhnya tahun baru 2021 pada Hari Jumaat .. alhamdulillah.

Saya Dan suami baru pulang menziarahi besan (emak lntan) mengucap takziah kepulangan ayah lntan pagi Jumaat lepas Dan di kebumikan di Melaka kampong ayah lntan..semoga Allah merahmati ruhnya. Baru saya tau ibu lntan berumur 59 tahun,ayahnya 64 tahun.. jauh lebih muda daripada kami berdua... alhamdulillah kami di beri kesihatan hingga Kini.

Saya nak sambung tajuk blog kerana ia ada sedikit keanihan berikutan maklumat Saya dengar daripada kakak ipar anak Saya Shasha. Suaminya warganegara Singapura dan sudah lebih 10 bulan mereka terpisah kerana suaminya bertugas di Pulau tersebut... katanya suaminya hanya di benarkan pulang ke Malaysia tahun 2022...terkejut Saya...kabarnya Singapura menutup sempadan 2 tahun...kakak ipar anak Saya dengarnya sedang menunggu jawapan rayuan permohonannya menyertai suaminya di Singapura dengan syarat SWAB (ujian Covit) ..baru boleh SWAP (tukar tempat tinggal)....baru Saya tau ramai orang terjejas dek Covit..hingga memisahkan suami isteri..macam tersihir dek covit...sihir akhir zaman...dajjal sedang berperanan...adduhh seram di buatnya..

Lebih seram adalah berita veksin yang di ragui keberkesanan Dan sumber halalnya...Dan konspirasi katanya ingin mengurangkan penduduk dunia...entahlah..semoga Kita di pelihara Allah daripada terjebak dengan konspirasi syirik akhir zaman

No comments:

Post a Comment