NIKMAT ALLAH

NIKMAT ALLAH
NIKMAT PENCIPTAAN

Friday, December 11, 2020

JUMAAT YANG BAROKAH

 Bismillahir Rahmanir Rahim

Assalamualaikum warahmatullahi Wabarakatuh

Jumaat 11 Disember 2020


Alhamdulillah Saya Dan suami buat keputusan melepasi kuarentin hari ini untuk hadir urusan pengkebumian arwah adik Saya...dapatlah Saya mengusap muka adik Saya Dan mendoakannya..suami Saya mengucup dahi yang sejuk..air Mata deras mengalir...

Umpama sedang tidur adik Saya tenang nampaknya..semoga Jumaat yang barokah menemani akhir hayatnya.

Sop surau menguruskan jenazah agak ketat..Saya tidak menyertai solat jenazah tapi melakukan cara ghaib di rumah bersama teman2 ipar Saya..Balu adik Saya

Selepas jam12.30 baru upacara selesai Dan kami balik berehat..satu kehilangan yang amat ketara di jiwa Saya kerana kasihnya kepada kakak nya terlalu dalam...selalu bertanya kabar Dan menghantar makanan.


Seorang demi seorang sedang Allah panggil menemuiNga semoga kami dapat nikmat bertemu Allah macam adik Saya DI JUMAAT YANG BAROKAH.. AAMINN


No comments:

Post a Comment